Bardziej niż troszczenie się o jakość oferowanych w naszym sklepie produktów, uwielbiamy tylko rozmowy z Klientami. Nasza infolinia to miejsce dla tych z Was, którzy również wolą interakcję międzyludzką od niemego przeklikiwania się przez kolejne okna w przeglądarce.

Możesz do nas zadzwonić, jeśli chcesz:

  • złożyć zamówienie,

  • zapytać o status przesyłki,

  • zadać pytania na temat produktów z oferty,

  • zasugerować zmiany w sposobie funkcjonowania sklepu, jego szaty graficznej lub treści – zawsze chętnie słuchamy wszelkich opinii,

  • zgłosić problemy lub błędy w działaniu strony,

  • złożyć reklamację lub zwrócić towar.



Z ledwo trzymaną w ryzach niecierpliwością czekamy na Twój telefon! U nas słuchawkę podnosi człowiek. :)



»

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usługi zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w swojej przeglądarce.